30 Kasım 2011 Çarşamba

Maybelline Affinitone fondöten :)

Maybelline'in uygun fiyatlı fondöteni olarak karşımıza çıkan bu fondöteni uzunca bir süre kullandım...şimdilerde reklamları dönüyor her yerde.
Benim cildim kuru,çok fazla kusurlu olmayan bir cilt bu nedenle memnun kaldım üründen.
Öyle söylendiği gibi çok fazla kapatıcılık özelliği yok,kalıcılığı doğrudur yüzünüzde yağlı hissi bırakmıyor,yapış yapış olmuyorsunuz...Eğer sizinde cildinizde benim gibi çok fazla kusurunuz yoksa bu fondeteni tavsıye edebilirim.

Eğer ki sivilceli,gözenekleri açık ve kapatıcılığı olan bir ürün arıyorsanız bu size uygun değildir belirteyim.
Bu ürününde uzun zamandır kullanıyorum sanırım 2-3 yıl kadar oldu,memnunum yüzümde duruşundan.
Öyle hemen hergün fondetenlenip çıkanlardan değilim,özel bir yere gideceksem veya o gun canım güzel,tam bir makyaj istemişse heh işte ozamanlar kullanrım.Aldığım ürün uzunca zaman gidiyor doğal olarak.

Şişesi küçük gibi görünsede çok bereketli vallahi :)) Kullan kullan bitmiyor...
Fiyatına gelicek olursak,yine bu kaliteye ve markaya göre oldukça uygun 20 TL 'ye almıştım.
Şimdiki fiyatı bu tabii yıllar önce bu fiyat değildi,15 liraya aldığımıda biliyorum,hatta şimdi bazen indirim takıp ederseniz yine 15 liraya satın almanız mümkündür.

Kısacası bu fondeteni kimler kullanabilir,

-Çok para vermeyeyim,

-Cildim kusurlu değil kapatıcılık aramıyorum

-Arada sırada kullanıcam zaten,cildimde herhangibir soruna neden olmasın yeter.

Heh! işte bu fondeten tamda size göre :)))

Hiç yorum yok: