29 Kasım 2011 Salı

Maybelline one by one mascara

Maybelline ürünlerine genellikle güvenirim.Severim yani,yıllar önce ilk genç kızlık havalarına büründüğümde,makyaj adımlarına başladığımda kendime edindiğim maybelline ürünleri olmuştu...
Zannediyorum ki memnun kalmayan az kişi vardır.


Pazar günü eşimle gezmeye çıktık,sonrasında herzaman ki gibi bir alışveriş mağazasında kendimizi bulduk.
Sanki alışkanlık olmuş,günün herhangi bir saatinde pazarsa hele birde mutlaka Avm'lerden en sevdiğimize uğranır ,gezilir,ihtiyaç olan olmayan şeyler alınır...Kendimi kaybettiğim zaman ihtiyaç dışı satın almalarım meşhurdur.Zavallı eşim tuhaf bakan gözlerle beni izlemekle yetinir.


Neyse çok uzattım sanırım;çoğumuzun bildiği her reyonuna gömüldüğü aslında küçük ama bir okadarda işlek bir mağaza olan Watsons'tan bahsediyorum. :)Girmek niyetinde değildim ama dayanamadım herzaman ki gibi,her girişimde sanki ilk defa görüyormuş edasında dolaştığım reyonlarda kendime ben bile inanamıyorum.


Maybelline one by one mascaradan bahsetmek istiyorum birazda.Hemen hemen tüm seriyi kullandım,one by one mascarasınıda watsons'a gittiğimde almış bulundum.
Tek kelimeyle muhteşem,dedikleri gibi kirpiklerinizi tek tek ayırıyor,yapışıklık olmuyor en önemliside topaklanma olmuyor.Ben ki kat kat rimelle belirginleştirdiğim kirpiklerimi one by one mascara ile tek dokunusta belirgin buldum şaşırdım doğrusu.



Reklamlarında ne vaad ediliyorsa doğrudur arkadaşım,göül rahatlığıyla alabilirsiniz.
2.kat rimeli sürdüğümde resmen kaşlarıma kadar uzadı kirpiklerim,dolgunluğu ve tek tek ayrılmış olmasıda cabası...Takma kirpik etkisi,harika bakışlar.


Fiyatıda oldukça makul bence,zaten maybelline mascara fiyat ortalaması bellidir.Bu kaliteye bu fiyat imkansız
gibi görünsede sada ve sadece 10 TL almış oldum.


Şiddetle tavsiyemdir...

Hiç yorum yok: