5 Aralık 2011 Pazartesi

Flormar Pretty Compact Pudra

*Cilt üzerinde ipeksi bir görünüm elde edilmesini sağlar.İçeriğindeki özel bileşimler,uygulama sırasında homojen dağılımı mümkün kılar ve yağsız yapısı sayesinde doğal bir görünüm elde edilmesini sağlar.

Flormar ürünlerinide severim,makyaj malzemelerim arasında ürünlerini bulmak mümkün.Ambalaj değişimine uğradıktan sonra,daha çekici hal aldı benim için...Hoşuma gidiyor renkli,farklı ambalajlar.
Pudrasınında methini duyunca almıştım.Yine çok uygun fiyata tabii ki,kocaman pudra 8,70TL .
Miktarıda az değil sanırım bana uzunca bir süre gider diye düşünüyorum.

Güzel bir pudra,yumuşak yapısı var sürülümü kolay,kapatıcılığı orta ayar,ciltte takaba halinde durmuyor matlık sağlıyor parlama yapmıyor.Renk skalası gayat iyi esmerler kumrallar beyaz tenliler rahatlıkla kendi cilt rengine uygun olanını bulabilirler.

Benim kullandığım 197 numara,günlük makyaj için uygun diye düşündüğümden almıştım ama öyle çokta kullandığım söylenemez.Belkide cildimin kuru olmasından kaynaklanıyor bilmiyorum.Pudra öncesinde cildimi ciddi derecede nemlendirmem gerekiyor üşendiğimden daimi kullanmıyorum:))

Anlayacağınız,bu üründe tavsiyemdir. :)))))

Hiç yorum yok: