7 Aralık 2011 Çarşamba

Hastayken yalnızlık çekilmiyor kardeşim.

Yazmak niyetinde değildim,aslına bakarsanız halimde yok...İki üç gündür bogazımda bir acı ,hissediyorudum hastalanacağımı aslındada inanan olmadı :))Normalde  nazlı biriyimdir,ah bir rahatsızlansam tüm aile üzerime düşer naneler limonlar önüme serilir iç yavrum iç kızım değmeyin keyfime.

Tabii şimdi durumlar değişik,yaklaşık 2 yıldır nazım nuzum kalmadı malum evlilik kimse nazını çekmez.Annen gibi nane-limon kaynatacak kimsede bulamazsın.Eş akşamdan akşama hatrını sorar sonra tv'ye dalar.

Evde yalnız olmakta işte bu yüzden çekilmiyor ya,şimdi annem olsaydı allah ne nazlanırdım ki sormayın.Canım annem benim üşenmeden kızmadan nazımı çekerdi...Şimdi naz nuz para etmiyor yiyen yok çünkü :)))
Canım tatlı sanırım,azıcık parmağımı keseyim dünyanın sonu geldi zannederim,ortalığı ayağa kaldırır ağlar zırlarım.

Naz yaparım ama naz çekemem haa buda bencilliğim olsa gerek :))Azönce annem aradı bir sürü tarifler verdi aman kızım şöyle yap aman yavrum şunları kaynat,aman bunu böyle yap vs.vs.
Tariflere aynen uydum içebileceğim kadarını içtim bana mısın demiyor.

Vucüdum annemin koca karı ilaçlarını istiyor;

Sahi bekarlık sultanlık derlerdi değil mi? hakikaten öyleymiş :)))))

Meğer sultan gibi yaşıyormuşumda haberim yokmuş.

Hiç yorum yok: