19 Mayıs 2011 Perşembe

Komşuluk ilişkileri...

Başlıktanda anlayacağınız üzere bu ilişkilerden muzdaribim.

Beceremiyorum,iyi bir komşu olacağım diye mesela dedikodu yapamıyorum,

yanımda yapılmasına izin vermiyorum,mıç mıç olamıyorum,klasik kadın muhabbetlerine katılmıyorum.

Sabah akşam birlikte vakit geçiremiyorum...Onlarla birlikte ilk önce spor yapıp eve gelip bir dünya kahvaltı yapamıyorum...

Hem ben falda bilmem,kime ne diyeceğim ne sallayacağım...

Tüm bunları yapamadığım için koskoca binada 1 tanecik bile komşum yok :)

Yapayalnızım...Bina hoşlanmadığım tiplerle dolu.

Kasaba gibi...çok kalabalık bir blokta yaşıyorumçHay!yaşamaz olaydım!

Sevemedim şu komşuluk ilişkilerini,her yer dedikodu kokuyor

herkes birbirinin ardından konuşuyor yüzüne gülüyor ,görseniz kırk yıllık dost misaliler.

Peki ya ben ben nasıl olucam...benim durumum ne olacak?

30 dairenin içinde bir kişi bile bana uymazmı,yok uymuyor kardeşim hiçbiri dengim değil.

Tek muhattap olduğum kapıcımız :) oda olmasa neyapardım bilemiyorum.

az önce kapımın önüne atılmış olan karpuz kabuklarını topladıgım gibi fırlattım,
,neden niçin yapıyorlar bilemiyorum ama anlasılan benden hoşlanmıyorlar ve inadıma yapıyorlar.

Daha bunun gibi niceleri aslında yasadıklarım,

İNSANLARLA birlikte yaşamayı yeğlerdim ama maalesef olmadı,

adını koyamadıklarımla aynı binada yasamak oldukça güç...

Hiç yorum yok: